Hledá se OFFICE superhero

Pravá ruka CEO a Office manager v jednom

Znění inzerátu na jobs.cz 

Láká Vás práce, která je rozmanitá, z velké části kladoucí nároky na samostatnost, rozhodnost a organizační schopnosti? Zakládáte si na důslednosti a umíte zpracovat i více informací najednou?

Co u nás potřebujete? Mít nadšení pro práci, protože v této firmě neusínáme na vavřínech.

Co vás čeká

Být pravou rukou jednatele a ředitelky kanceláře = umět si poradit se spoustou ad hoc úkolů

Management úkolů a termínů, příprava podkladů, prezentací, zápisy z jednání (probíhají i v aj)

Administrativní a organizační zabezpečení chodu kanceláře

Zajištění zahraničních cest (letenky, ubytování, konference)

Zodpovědnost za stážisty/praktikanty

Příprava kanceláře na schůzky - vedení kalendáře

Vedení svěřené dílčí samostatné agendy, práce s interní databází RealMan

Komunikace s klienty, odbavování telefonátů/emailů

Práce se sociálními sítěmi - Facebook, Instagram, LinkedIn a YouTube

Zpracovávání cenových nabídek a výběr dodavatelů

Vedení a přehledné zakládání do kartotéky

Komunikace se soudy a státními orgány, pošta ČR, úřady

Zpracování příchozí a odchozí pošty, včetně datové schránky, umět si poradit s reklamacemi

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

Nadání pro přirozenou jasnou a rozhodnou komunikaci, ať osobní, telefonickou či písemnou
Smysl pro detail a přesnost
Příjemné vystupování, excelentní znalost jazyka českého, znalost jazyka anglického, organizační schopnosti
Připravenost rychle se učit a vyrovnávat se s novými podněty
Nezbytnou je znalost kancelářského softwaru Microsoft Office - zejména Outlook, Excel a Power Point
Středoškolské a vyšší vzdělání

Výhodou bude

- Mít řidičský průkaz a praxi v oboru

Co vám můžeme nabídnout

Nabízíme pestrou práci v příjemném prostředí na Andělu.

Stanete se součástí kolektivu, kde panuje přátelská atmosféra.

Získáte nadřízeného, který je jak profesně, tak i osobnostně skvělý.

Samozřejmě máme pro Vás motivační finanční ohodnocení.

Nepracovní státní svátky.

Navíc neočekáváme, že vše budete umět hned, projdete si zaškolením na danou pozici od office managerky, která Vás se vším seznámí.

Pevný termín zahájení spolupráce je určen k datu 3. 10. 2022
Těšíme se na Vás, Vomastek s.r.o.

Informace o pozici:

Místo pracoviště: Na Václavce 1789/22, Praha - Smíchov
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)
Plat: 30000 - 40000 Kč/měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Provize z prodeje, Mobilní telefon, Notebook, Vzdělávací kurzy, školení, Firemní akce, Možnost delšího neplaceného volna, Vlastní organizace náplně práce, Profesní/osobní kouč
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Zadavatel: Zaměstnavatel